söndag 15 januari 2012

ibland..

saknar...
Just nu önskar jag att Anna fanns här i närheten skulle behöva en kram och en sång stund "glöm inte bort att du är värdelös!" det muntrar alltid upp humöret!

Känner mig grinig och allmänt hängig, trött, hungrig och bara bajs typ!

Ibland är det så..

Hungrig som bara den men vet i fasen va ja ska äta ingen som lagar mat i de här huset åt mig inte de får man göra själv om man ska ha någon mat tycker de borde finnas en liten mat tant som bara gör god mat till mig varje dag här i mitt kök... hade varit de bästa..

Jag drog med Nina på mässa i jönköping idag , inredningsmässa. mötte upp "chefen" och tittade på allt fint.. saknar å vår pysla i affären och alla fina saker till påsk å ja de finns så mycket man önskar man kunde ha allt..

Veckan som kommer vet ja inte alls vad ja ska göra har inget planerat vilket INTE är bra då jag får lite panik och blir galen av å inte ha något å göra. men de löser väl sig.

Emil kanske kommer imorgon å hjälper mig med min lampa iallafall.. 

Igår kväll kom Nina hit en sväng kollade på film åt lite godis och var bara lata.

Nu är jag faktiskt trött på att vara gravid alla säger passa på å vila passa på å sov ja men ja sover ju som en kratta och känner mig bara rastlös när ja inte gör något blä...
bebis får gärna titta ut mot slutet av veckan.. 

*Hanne de går jätte bra att lägga till mig på din blogg*

Nä nu ska ja inte gnälla här mer men ibland önskar jag att man kunde bara ändra på saker genom å trycka på en knapp eller något i den stilen..

/Lotta 

2 kommentarer:

  1. Då vet jag ;)
    Hoppas du hittar nått skoj o göra i veckan!
    Vet hur de känns, a förutom o va gravid då :P
    Men rastlös o jäklig, de e iinte kul!
    Ha de fint :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas bebis snart tittar ut så du inte är lika rastlös ;) den där krypande känslan i kroppen är hemsk! Ta hand om dig :) kram

    SvaraRadera