onsdag 18 januari 2012

Svar på kommentarer..

Det låter som du haft härliga år i Gbg Lotta, o var stolt att du vågade åka
 o göra allt du drömde om + lite till! ;) du har roliga minnen att se tillbaka
till o nu väntar en ännu mer spännande tid framför dig :) Ville tacka dig för
 allt du skrev till mig när jag var osäker på mitt val o börja plugga på Munkeröd,
 du har nog en del i att jag valde o verkligen göra det, tack! Hur det blir efter
 examen vet man aldrig men jag kommer ha med mig det här resten av livet o
är så glad att jag vågade! Lycka till nu med lilla familjen /Jessica Karlsson
 Ps. Är det tillbaka till Vetlanda ni flyttat? :)
Av Anonym på 31... på 2012-01-17
DU ÄR JÄTTEFIN :) hur fasen ska man kunna gå omärkt ur en graviditet?
 Självklart att det blir lite påverkan på kroppen. Men som du sa,
 ni får ju världens underbaraste istället :) Alla andra kan va tysta!
Lyssna inte på alla andra om de inte säger nått vettigt ;) Ja ska sluta göra det nu
, är måttligt trött på alla människor som är så jäkla bäst o vet
 allt o har åsikter om allt, blääää!! när e ditt bf? :)
Av Hanne på stor som ett hus.. på 2012-01-17
jobbigt med bristningar :/ fick det med .. inget man skryter med precis och förstår
 dej helt och hållet om alla som inte fick o.s.v .. Magen har sjunkit nu med ser det ut som : )
 Är lite avis , saknar magen : )




Jessica- Ja de har varit kanon år i Göteborg men nu var de dags för nytt kapitell i mitt liv:) 
Vi har köpt hur i holsby så det är här vi bor nu.. 
Å ja gud va ja saknar skolan haha de va sååå roligt och man gjorde ju så mycket skoj 
hela tiden:) och du har helt klart den absolut bästa terminen kvar där ni kommer göra 
super roliga saker! Avis på dig som har allt det kvar haha passa på att njut för det är 
inte mycket av de ni gör som hör till vardagen i blommsteräffär inte...


Hanne- Ja jo det är klart det är ju en bebis i magen liksom inte konstigt man blir
 stor då haha en hel människa ju :)
Jag är beräknat till den 10  februari men jag tycker de blir bra nu i helgen om ja
 får bestämma haha

Elle- Ja men de är så det är bristningar eller ej vi är snygga ändå ;)
 Ja jag kan tro det att nu är jag så trött på magen så ja bara vill bli kvitt
 den och sen kommer ja sakna den säkert:) 

KUL att det är så många som kommenterar :) 
 och Nina vet ja inte riktigt vad du gjorde igår när du kommenterade men 
du gjorde de i mitt namn haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar