torsdag 19 januari 2012

Svar på kommentar..

SVAR:
Hej hopp Veronica!
Allt är bra med mig och magen förutom att ja gärna vill veta vad som gömmer sig i magen nu :)
Ja klart det går bra att du lägger till de i bloggen :)
Kul du börjar skriva lite igen:)



Haft fina små bröder, mor å tomas på middag precis..
Idag blev det ugnstekt falukorv och potatis mos torsdag till ära! 
Kaffe och kanel bullar till efterrätt:)

de har pracis åkt hem igen och Pierre dog i soffan och jag sitter här.. 
är lite rastlös hade gärna tagit en promenad men sen är de inget kul när de är mörkt och ja vet att när ja har varit ute i 10 min så blir ja såååå kissignödig haha så känns knappt lönt alltså.. 

vet fotfarande inte vad ja ska göra i helgen.. de blir nog lugnt och bara vänta på bebis. hade de funnits en biograf med lite mer utbud här i vetlanda hade ja gärna gott på bio.. men är inte så sugen å se den som går nu.. men ska kolla kan ju hänta att de har bytt film. För här i Vetlanda går det EN film och sedan byter man .. hmm hurra härligt utbud!
NOT!

hade hoppas på att Pierre skulle va ledig i morgon men ikke så ja får roa mig själv i morgon med på dagen kanske blir lite mer frallor gjorde ju bara en liten sats och de blev ju inte så många.. så de kan man ju göra..

har nästan packat färdigt BB väskan med ja är ju lite mer så där nja ja tar de när ja behöver de haha vet ju inte vad ja ska ha med mig. så Tips gärna tack! 

Nä ska ta på mig mjukis kläder och slänga mig i soffan hos Pierre!

/Lotta

1 kommentar:

  1. Ett tips till bbväskan är att ha med något att äta på nätterna. Jag var vaken typ hela nätterna för att se att freja andades så jag blev skit hungrig och dom serverar inte frukost förrän vid sju. Ett annat tips är hm s amningsbh utan bygel. Jag gjorde misstaget att köpa med bygel och jag trodde jag skulle dö av smärta när mjölken rann till.

    SvaraRadera