lördag 7 januari 2012

prosit..

Prosit Prosit Prosit! 
har just för tillfället en nys atack här hos mig oj oj oj...

Men gud ja blir så rastlös alltså jag tycker det är jätte skönt å ha en slapp dag i bland å inte göra någon nytta sitta i soffan å titta på dåliga tv pogram men nu börjar de alltså klia i mina ben ja bli smått galen av detta har ju inte gjort något på evigheter å ingen energi gör man ju inte av med heller när man inte jobbar just nu hade ja gjort vad som helst för att få vara på mitt "gamla" jobb å hade till och med tyckt de va kul å vattna allt i hela butiken!! 

ja okay ja hade inte varit smidig å klättra runt i fönstrena å vattna men va ja tycker det är tråkigt å inte göra något.. är rastlös och allment sur för att de är tråkiga skidor på tv som pierre ska se är ju inte ens en svensk som åker fattar inte mig på sådan skit.... BLÄ!

I kväll ska ja iallfall bli lite aktiverad och gå på födelsdags party Grattis till Veronica  som fyller år idag! 

Nä ja får väl gå en runda då eller något nu kan ja inte sitta här å sura mer..

/Lotta

1 kommentar:

  1. Haha, vilken sjyst bild ;) Tack så mycket och tack att ni kom- är alltid lika trevligt :)

    SvaraRadera