måndag 9 januari 2012

Kanon dag!

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra måndag, det har jag!
Börja dagen/natten men att sova otroligt bra och inte toa besök en gång å sten sov till klockan ringde 9,30 så skönt!
Fixade till mig å lite för att träffa Sofia för lunch ! Anna mötte upp oss en stud men blev massa massa prat och skratt! Kommer sakna henne nu när ja flyttar :(

Åkte upp till jobbet å fikade å lämnade in mina nycklar...

Hem igen å plocka lite bland mina saker å sedan kom katrin och pratade en massa vi med Gud vi har sååå mycket att prata om när vi ses jämt :) fina vän <3

Nu ligger jag i soffan och väntar på att anna ska komma hem..
Är konstigt nog trött även ka sovit så bra men de tar på kraterns att va igång en hel dag ;)

Imorgon ska ja packa allt det sista innan Pierre kommer på kvällen p lastar in allt i kärran och sedan åker vi hemåt Småland igen :/

Onsdag ska vi på föräldrar utbildning ska bli spännande... Hoppas man träffar lite fler som ska ha barn nu som jag:)

Nä nu ska ja kolla på film:)

Natti natti!
/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar