torsdag 13 september 2012

Blir så trött

I morgon är det en hel vecka sedan jag stukade foten och har fortfarande inte kunnat springa på den :( jag känner det fortfarande och det gör ont när jag vrider lite på foten .. Blir så ledsen :(

Idag har Elsa och jag varit på sång stund här i holsby och sedan åkte vi till stan för en promenad så Elsa fick sova en stud innan vi skulle plaska i badet igen! Det var lika kul å mysigt i dag!
Jag blir dö trött efter badet men inte Elsa ;)

Bjöd mamma och Tomas på mat idag vi gjorde tonfisk sallad ! Gott!
Nu sitter jag i soffan med Pierre som kommit hem och bara tar de lugnt tänker lägga mig tidigt ät super trött

Skönt med helg igen!

1 kommentar:

  1. Men ajaj, hoppas foten läker helt snart !!
    Önskar er en trevlig helg :)
    Kram

    SvaraRadera