lördag 15 september 2012

Lördag

Igår blev vi ev bil rikare , ska hämtas om en vecka om allt går som planerat :) kanon fin var den!

Hela vägen hem från gislaved fick jag hålla låda för Elsa som inte ville åka mer bil hon tyckte inte det var roande med bil köp ..när vi kom hem var det välling och bums i säng å skruttan slocknade med en gång!

Jag gjorde kladdkaka och glass som vi ska gotta oss med i kväll hos pappa till körslaget :) efter det vad jag så trött så kämpade i soffan till tio sen gick jag å la mig ...
Skönt idag eftersom Elsa vaknat många gånger i natt..

Nu ligger vi i sängen p Elsa bökar runt och busar.. Vi ska gå upp strax å göra oss klara Elsa och jag ska in till stan å fika med tjejerna anna Tina Nina och tindra:)

Ha en skön lördag

1 kommentar:

  1. Vad "ROLIGT" med ny bil Tjejen!
    Här myser vi för fullt, tagit en lugn morgon!
    Mysigt med fika!!!
    ha en super bra Lördag!
    KRAM ELLE

    SvaraRadera