torsdag 6 september 2012

Underbart

Vilket fantastiskt väder vi vaknade till idag! Elsa ville upp innan sju så gäsp å trött mamma men väl uppe slängde Elsa i sig gröten å sedan slängde jag henne i vagnen å tog en jogging tur skruttan somnade om och jag svettades ;) väl hemma körde jag styrka å Elsa hejade på mig, hon älskade knäböj skrattade som bara den Haha!

Sen var det dags att åka till stan efter lunch tog en promenad inne i stan så Elsa fick sova innan vi skulle på babysim premier idag! Så jag gick en runda i solen och njöt!
Vi badade plaskad skvätte sjöng å hade det alldeles fantastiskt är glad att vi väntade med att gå nu till hösten så hon är lite större ju blir ju lite roligare för Både Elsa och mig :)
Skoj var det iallafall och vi tackar mormor för vi kunde få gå på detta ( Elsa fick det av sin mormor )
:)

Ikväll var jag och kollade på lägenhet med Madde så var in till stan en andra gång och efter jag lagt Elsa mötte jag Pierre i dörren och gick en promenad med Martina :)

Å bu ligger jag helt slut i sängen å ska sova! Hoppas Elsa är trött och sover bra inatt!
De sa på baby simmet att nästan alla barn sover 2-3 timmar efteråt.. Elsa sov 20 min som vanligt.. Hopplös!

Nä natti natti !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar