onsdag 26 september 2012

Usch!

Jag hatar när dagarna går för fort!!
Haft kanon bra vecka i götet med fina vänner <3

Måndag var anna ledig och vi gick på stan åt god mat och strosade runt en massa! Fantastiskt väder va det!
Hade en riktig mys kväll och bara slappade :)

Tisdag mötte jag å Elsa upp Sofia å Emilia åå stan en fika där och lite ärende innan vi åkte hem till dem och Elsa p Emilia busade massa och ville gärna känna å klämma på varandra :)
Kvällen avslutade ja å anna på greken och sedan hem å ännu en lugn kväll :)

Idag mötte ja upp Sofia å Emilia igen åå morgonen och följde med dem till deras öppna förskola, ja det va kul å se hur andra har det men ja tycker vi har det bättre hemma gillade inte alls denna lokal som var sliten och inte alls barnvänlig enligt mig.. Men nu har vi sett de med:)
Jag och Elsa tog en riktig lång promenad på 1,5 timme i slotsskogen och gick ner till stan å mötte upp Petra och åt en god lunch med henne..
Mötte upp anna efter hon slutat jobbet och åkte upp till mitt "jobb" tyvärr var inte annrmarir där men va kul p se allt ändå så köpte vi lite blommor :)

Åkte hem igen och anna busade massa med elsa medans ja packade våra saker och nu sitter vi i bilen på väg hem till Småland igen :( ville inte lämna anna å götet i dag alltså !! Men men har ja väl varit hemma någon dag och varvat ner så blir de bra igen :)

Elsa charmar ALLA överallt! Hon har underhållt alla på spårvagnarna med hennes skratt och leende ! Hon har varit helt fantastisk hela veckan och inte gnällt en gång utan bara skrattar :)
Hon har börjat försöka krypa mer och mer nu denna vecka men det är lättast i sängen konstigt nog :)

Så tack alla ni som förgyllt mina och Elsas dagar ! Ses snart igen hoppas jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar