måndag 3 september 2012

Sjukt

Jag är så glad att jag bestämde mig för att åka å träna med lina idag! Det var så kul å vara på ett " riktigt" tränings pass igen!
Elsa fick besök av sina fastrar en stund p senare farmor som så snällt stället upp p hjälper mig med Elsa! Det är ju det som är lite jobbigt med att jag är själv i veckorna att man blir så låst å inte kan åka å träna å så på kvällarna..

Idag har vu Haft en slö dag!
Förmiddagen var vi bara hemma Elsa och jag och hade det gosigt!

Följde med mamma till stan en sväng å gjorde lite ärende men vi bestämmer oss för att vi skulle göra det i morgon när det ändå var torget i morgon då ja tänkte köpa några blommor å göra lite grupper här hemma :)

Å som sagt kvällen va det träning nattning av Elsa och sen slöa framför datorn..

Elsa somnade som en stock innan när ja la henne.. Men nu ligger hon och jag antar att hon drömmer för hon skriker till i bland och är ledsen men hon sover?!

Så nu borde ja sova om ja ska orka men en dag u morgon igen :)

Hoppas ni haft en bra måndag!

Kram på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar