fredag 7 september 2012

Gråter

Idag gråter jag en skvätt För jag har sååå jäv*** ont i min fot!
Började dagen med en liten sov morgon då Pierre tog med elsa upp å matade p sedan åkte de till stan p tog av takboxeb..
Så jag gick upp å tog på mig tränings kläder å tänkte köra ett pass passa på att springa i skogen när jag inte hade Elsa i vagnen å jag kände med en gång att det gick lätt å var skönt å springa men såå helt plötsligt ligger jag på marken med tårar i ögonen å jord små sten barr p skit på hela mig! Jag har stukat foten ! Konstigaste är att jag inte vet att jag gjorde det utan att jag bara föll liksom.. :( väl uppe på fötterna igen så kändes det ändå ganska okay men gick å det släppte lite i foten så dum som jag är började jag springa igen skulle förstås gått raka vägen hem å kylt foten! Men nä jag sprang hem och körde styrka kom igenom halva programmet ungefär innan jag kände att det gjorde ont i igen och jag avbröt träningen , gjorde frukost och duschade å efter detta var foten svullen och jag kunde inte stödja på den! Så lindad fot och jag är sjukt ledsen då jag var såå pepp på att springa av mig de sista grav kilorna ( å de är många) så händer detta :( jag hoppas jag vaknar i morgon och att det känns bra i foten! Och gör de det så blir det vila en dag och sen hoppas jag foten är bra igen.. Men har en viss känsla av att detta kan bli drygt!
Men söndag kväll måste den var bra igen?! Pierre åker ju då å som det är nu kan jag verken bära Elsa i trappen eller plan mark eller köra bil?? !
Så JA Jag GRÅTER en skvätt och tycker synd om mig själv just nu!

Imorgon blir det släkt kalas Pierres farmors sida , inte jätte pepp på det just nu men hoppas jag får på mig ett par skor i morgon ...

Ikväll har jag gjort mat till Elsa och fryst in lite orkade inte göra så många olika idag hade så ont av å stå så får bli en annan dag..

Nu ska jag sova! God natt!

1 kommentar:

  1. Ajajaj så typiskt :( hoppas foten blir bra snart !!
    Du kommer hinna bli av med dina kilon ändå :)
    Kram

    SvaraRadera