tisdag 4 september 2012

Torsdag!

Önskar det var torsdag och Pierre låg hos mig i sängen..
:(

Velat på vad ja ska göra i morgon .. Sång stund ? Tänkte följa med mamma å plocka svamp men är lite jobbigt att ha med sig Elsa då inte vagnen går köra där och alla mygg i skogen..
Vill inte behöva skaffa barnvakt i morgon igen då jag redan behövt det två stunder denna vecka..
Vi får se i morgon vad jag bestämmer mig för..

Önskar Elsa skulle kunna sova lite mer i natt å inte vakna så många ggr.. I natt var jag uppe 5 ggr vet inte om det är tanden eller varför hon sover så dåligt..
Jag blir så grinig när jag är trött å det blir man i längden av att Elsa är vaken 3-7 ggr / natt å de har hållt på i flera veckor nu visst oftast räcker det med nappen å lite vaggande så somnar hon om eller lite mat men det är ju ändå det att man inte får någon ihållande sömn.. Visst det finns säkert de som har det värre och tycker jag klagar men detta är min värld och allas är olika..

Ikväll har jag färgat håret på Madde blev kanon fint!

Måste sova nu natti natti..

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig alls världar är olika!
    Det är svårt när barnen är uppe på nätterna! Det kräver tålamod och ork.
    det är säkert bara någon period nu, hoppas hon snart sover hela nätterna igen Tjejen!
    Vilda vaknar två ggr per natt nu och äter?
    Men antar hon är inne i en växtperiod!
    Sen upptäckte jag att två små riskorn är på väg upp, så hon har varit ledsen under dagen:(
    Skönt att komma i väg på träning!
    Jag var i väg på mitt första igår, Pilates!
    Det var inget svettigt pass, men man blev lugn och tränade muskler man inte trodde man hade, så idag känner det lite här och var!
    Ett bra pass för en stressig mamma att varva ner på.
    Ha en fin dag, solen skiner, här bakas det äppelpaj till gubben kommer hem!
    KRAM ELLE

    SvaraRadera