söndag 23 september 2012

Mmmm

Sitter i bilen på väg till Göteborg! Som jag saknat dig ;) Elsa och jag ska mysa med anna i morgon och strosa i stan å älskar det haha

Tisdag ska vi träffa Sofia och Emilia !!
Träffa katrin någon kväll med!
Å åka upp till jobbet en sväng! Och njuta av hösten i Gbg!

Förra hösten strosade anna och jag runt varje söndag o njöt av " min sista" höst i Gbg!

Behöver jag säga mer? Detta gör mig lycklig att jag har möjligheten att åka dit när jag vill ( nästan )

Idag på fm gick Pierre och jag ut på promenad och hade det gott i solen hälsade på Elsas gammel mormor med sambo. Elsa charmade dem som vanligt;)
Vi gick förbi Elsas farmor och farfar med och sa hej.

Sedan gjorde jag lite mat medans Pierre och Elsa busade och Elsa bara tjöt av lycka å skratt .. Då blir man så där löjligt lycklig när man hör det haha

Jag slängde Elsa o vagnen för ännu en promenad i backen phuu den är jobbig den haha Elsa sov som en stock :)

Packade ihop allt och badade Elsa och så blev de välling och sedan åkte vi :)

Svante ville följa med å resa men han fick åka till mormor istället :)

Igår blev vi bjudna på oxfilé planka hos mamma och Tomas och god efterrätt och själv klart fanns det till Elsa med ! ( nej hon fick inte äta allt det endast smaka på fingret ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar