söndag 9 september 2012

!!!!

Jag har fortfarande en svullen lindad fot!!! Jag gick med på en dag från träning men två p säkert fler :( jag blir så ledsen skulle ju gå på Friskis i morgon :( puhuuu böl å gnäll!!!!


Igår var vi ju på släkt kalas gick bra och var inte så farligt :)

När vi kom hem mös vi i soffan en stund med Elsa innan hon skulle lägga sig hon var jätte trött efter kalaset ..

Emil å Veronica kom och intog vår soffa och vi gjorde som troligen nästan alla i Vetlanda kommun kollade på körslaget så klart! Riktigt kul att de kom på första plats och var duktiga! Så nästa lördag blir det mera heja heja!!

När de hade Åkt hem låg Pierre i soffan och säger
- det känns som det varit julafton idag jag ät helt slut,
Haha ja vad svarar man God natt älskling jag går å lägger mig haha
Så att Pierre menar att man ska va helt slut på julafton känns inte okay förra året for vi runt på hundra olika ställen å det tänkte jag inte göra i år alltså fy jag vill ha en lugn mysig jul! Men det är ju ett tag tills dess ;)

Tänkte jag skulle åka in å Prata jobb i veckan men som min fot är idag så kör jag inte bil hmm får blir strand satt i vårt hus verkat de som :(

Idag ska vu fixa lite små saker här hemma få upp hylla p lite i Elsas rum och sedan middag hos pappa i eftermiddag!

Hej hopp hoppas ni haft en kanon bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar