fredag 21 september 2012

Fredag

Härligt med helg igen!

Ligger utslagen i soffan efter lite ärende i stan och vi har just ätit lunch här hemma..
Var på sjuk gymnasten idag med min rygg vilket kändes lite dumt i dag eftersom jag inte hade jätte ont just i dag .. Men jag är Överrörlig och Har för rak rygg? Ja så sa han så fick övningar och sedan ska ja tillbaka om två veckor!
Men han sa det att jag bör undvika att sitta mycket så ligg i soffan sagt å gjort nu ligger jag här okay han sa även att stå å gå var bra ;)
Sen sa han det med att jag har fina tår, små nyfikna stå tåar. ? Haha kunde inte hålla mig från skratt ;)

Funderar på vad vi ska hitta på i skit vädret! Inget roligt när de bara regnar.. :(

Igår va ja på BVC
9270g och 71,2 cm så skruttan växer så det nästa syns varja dag,
Hon blev åtta månader igår med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar