måndag 17 september 2012

Glader!

Ibland ska man ha lite flyt i livet med fick glada besked idag men det berättar jag mer om en annan dag ;)

Helgen sprang förbi som vanligt med stora steg! Men hann med en hel del iallafll!

Fredag städning och så var vi å kollade på bilen ju kvällen tillbringade vi i soffan och hade det gott bara

Lördag tjej fika på stan, kalas , och lugn kväll hos pappa med syskonen +Pierre och Elsa så klart:)

Söndag först tillbringade ja några timmar å gjorde mat till Elsa och frös in.. Pierre eldade i kaminen så vi blev genom svetta ;) Elsa sov rekord länge på dagen 1 timme å en kvart !
Vid fyra mötte Pierre och jag upp fina vänner på caylan och åt god mat och hade det trevlig innan vi for upp till parken på buskis! Den var helt okay men hade nog lite för höga förväntningar MEN det var bara kul att Komma iväg och få vara Pierre och Lotta en stund ihop utan att vara mamma å pappa ;) kvalitets tid!
När vi kom hem pussade ja lite försiktigt på Elsa som sov i sin säng och var så där söt som bara ens eget barn kan vara:) och sedan hade Pierre och jag en mys kväll framför Beck. Gud så skönt å ha han henne en söndag kväll önskat det kunde vara så jämt.. Men stackaren åkte å jobbade kl fyra i natt för ja det är inte morgon då utan det är mitt i natten..

Elsa sov okay i natt vaken två ggr och ville äta.. Men fick ju sov morgon till 7,30 sen..

Elsa o jag åkte in till öf i dag på fm och shoppade loss ;) det var ju kläders loppis där denna vecka så ja passade på att fynda en hel del faktiskt ! Bl.a. En vinter overall till Elsa som såg ut som helt ny !

I kväll var ja hos Elsa mormor och Busade lite tills elsa blev trött så välling och sova på mormor och Tomas säng där sover hon som en prinsessa ;) så ja åkte in till maxi och fick handlat så de va skönt ..
Nu ligger Elsa i sin säng hör hur gott hon sover andas så ljupt och "snarkar " till i bland jag ligger i min säng och ska sova nu har mycket i morgon..

Så god natt!

Lite bilder från helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar