tisdag 11 september 2012

Update

Tänkte bara meddela att vu lever här hemma men haft fullt upp dessa två dagar inte hunnit med å blogga..

Igår var vi på sång stund och mys i församlings hemmet i stan med lina det var jätte bra ställe!
Efter detta lunchade Elsa å jag med Nina å Martina och gottade oss i solen
Å på eftermiddagen var vi i stan med Elsas morfar och handlade massa fint till han gardiner å kuddar så nu blir det fint hos han :)
Kvällen var Elsa lite över trött och ville inte sova men efter sov du lilla vide.. 100 ggr slocknade hon :)

Idag vaknade Elsa på strålande humör och ville busa å leka direkt på morgonen! Så det var bara å sparka igång dagen med en gång.. Vi åkte till Sophie å Freja och tittade på deras super söta kissunge och sedan en promenad i solen!

Åkte hem å Elsa sov jag satte mig i soffan med en kopp kaffe och hann tänka att fasen va skönt å bara sitta och hade jäkla huvud värk så tänkte att jag skulle vila jag med en stund men då vaknade elsa så klart.. Så lite bus å lek med henne på golvet och sedan fixa lunch till oss :)
Efter lunch packade ja in elsabo vagnen och vi gick ut i fina vädret och njöt å sedan gick vi till Elsas mormor och Tomas och de var massa bus och lek och även gos ! Så blev kvar där ett tag Elsa åt välling p somnade på mormors säng innan ja la henne i vagnen och gick hem..
Elsa sov som en stock när ja bar in henne och klädde av henne med :)

Jag har kopierat betyg å andra papper skrivit ett cv och laddat för i morgon tänker jag åka till stan och lämna in papper p prata lite jobb . Phuu blandade känslor! Helst skulle jag vilja stanna tiden och bara va hemma och gosa med Elsa hela dagarna.. Men det funkar ju inte så måste få in lite pengar med :) så vi får väl se vad som händer..

Nu måste ja sova!

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar