fredag 20 april 2012

?

Elsa är sällan svår å ha med att göra men nu har hon just skrikit sig till sömns.. Gör så ont i mig när hon är så ledsen :(
Hon var ny badad och skulle äta men hon har som sagt just somnat, tror hon var över trött helt enkelt.. Hon har sovit dåligt i dag på eftermiddagen :(
Ja ja hon får äta när hon vaknar..

Dagen blev inte som planerat idag.
Allt på BVC blev inställt pga en tragisk olycka för min BVC sköterskas son:( borde inte få hända!

Så Elsa och jag åkte till öf och sjöng och myste med de andra små och så var de en hel del lite "större" barn där idag med, 9-10 månader och Gud så söta p härliga de va!

Efter detta så kom Nina och mötte upp oss och vi gick på stan å gjorde lite ärende..
Köpte present till gamelfarmor och så lunchade vi på hotellet!

Sedan var vi på växtkraft och skulle köpa lite blommor.. Fanns ju så klart inget som dög åt mig så fick ju plocka i hop en grupp själv ;)

Sedan åkte Elsa och jag till mormor och myste med henne som fick komma hem idag:) där blev vi kvar nästan hela kvällen medans Pierre målade första lagret i Elsas rum och lister :) så en gång till vitt sen kan jag börja måla mitt projekt :) var å köpte färg till det i dag:)

Nä sova nu så ja orkar med dagen i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar