onsdag 11 april 2012

Onsdag..

Phuu va jag har varit trött idag, fattar inte varför jag är så trött hela tiden visst att jag får få upp på natten och amma en gång men sover ju ändå ganska många timmar totalt?
Järn brist kanske?
Vitamin brist?
Blä men nu ska ja snart sova..

Idag var vi inne på öf och sjöng å myste :) Elsa blir så glad när vi sjunger kul att någon uppskattar min sång röst haha!

Sedan har ja målat taket i Elsas rum två gånger! Blir super bra !
Så elsa har fått lite besök av farmor i dag med.. Tur vi har så mänga snälla människor runt oss jag och Elsa:)

Vi tog mormor på en lång promenad och sedan blev vi bjudna på mat där:) smidigt:)

Nu i kväll har ja tittar på grays å lite på det som gick på ettan som dialekter..
Svante har varit helt tokig och vill bara äta upp mig helst.
Elsa var lite grinig p ledsen stackaren hade nog ont i magen.. Men nu sover hon såå gott i sin vagga här brevid mig:)

Saknar Pierre nu i kväll önskar att han hade ett jobb då han var hemma lite mer:(


Nä nu ska ja sova är så trött, imorgon har vi massa p göra..

/ Lotta

2 kommentarer:

  1. Fint det blir.
    Förstår att du måste sakna honom. Tycker det räcker när J jobbar em varannan vecka. Saknar honom då och då ses vi ändå på fm.
    Så stor eloge till dig som fixar så mycket själv!

    SvaraRadera
  2. Tack:) det blir nog bra när det blir klart, Pierre får hjälpa mig å sätta väv i helgen:)

    Ja ibland önskar man att han vad hemma lite mer, känner sig lite zombi i bland men oftast är Elsa snäll flicka så de är ju lättare då:)

    SvaraRadera