torsdag 26 april 2012

Dagen

Vilken grå dag men ändå lyckad!
Regn regn regn hela eftermiddagen blä!

Sophie och Freja var här på fm och Freja lekte massa med kissen riktigt tjöt av skratt :)

Eftermiddagen spenderades i stan med mamma...köpte skor vilket var på tiden, hade velat ha convers men de är för dyra för min ekonomi tyvärr :( och så skulle jag verkligen behöva köpa nya jogging skor med..
Sen köpte jag fina blommor :) och så hittade jag ett super fint hörn skåp som ska få sig om gång med vit pensel och sedan få flytta in i vårt matrum ! Kommer bli kanon tror jag.
Hittade även en bänk till Elsas rum som med ska få lite färg på sig.

Beställde tårta till Elsas dop i dag med super fina och det tackat vi Elsas underbara morfar för att vi ska få dem av han!

Efter stab blev det fika hos mormor och Tomas. Elsa somnade i mormors famn efter hon fått mat å var mätt och Go så då fick hon va kvar en stund medans jag åkte hem och fixade i växthuset och lite.

Just nu brottas jag med Svante som inte fattar att man inte bits och så vill han bara leka och jag vill sova ingen bra kombination;)

Nu ska ja mysa ner mig hos Pierre och imorgon blir det baby massage!:)

Glad skrutta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar