lördag 7 april 2012

Kärlek!

Idag har jag och Pierre varit tillsammans i 8 år! Hjälp va tiden går fast å andra sidan kommer jag inte ihåg att jag varit utan Pierre haha:)
Tänk va mycket som hänt på dessa år!
Och nu har vi förlovat oss, köpt hus, fått en underbar dotter, lilla Svante.. Ja de är väl de stora som hänt.. Och mycket annat med så klart!
Vi ska inte fira något speciellt idag.. Pierre är ju på elmia så klart som varje år och just nu dricker jag kaffe medans Elsa däckade i soffan och svante försöker äta upp min vänster hand..

Ska ta en promenad sen i fina vinter landskapet, jäkla snö! Men den försvinner nog snart igen:)

Nu somnade Svante med.. Det är nu jag borde passa på att göra lite här hemma men vi ska ju på grill fest i kväll så tror jag vilar en stund så jag orkar med kvällen;)

/ Lotta och två små tröttisar..

2 kommentarer:

  1. De e inte klokt va länge egentligen :) !
    Ha en toppenkväll!!
    Psst, vi skaffade en liten Tore ;) haha!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä de är ett tag:)
      Å en tore! Min svante har klöst sönder i hand nu haha bus katt:)

      Radera