söndag 29 april 2012

Söndag

Söndag kväll och jag har min fina Pierre hemma ännu:)

Idag har vi fått massa gjort här hemma och Elsa har varit hos mormor nästan hela dagen jag var bara där och matade henne en gång.

Vi har målat massa och det kommer bli såå fint de möbler vi var och hämtade igår så de kommer bli kanon när de ör klara och på plats de kommer bilder när de är färdigt!

Igår kväll blev vi bjudna på mat hos mormor och fixade Elsas dop klänning och fixade även färdigt saverterna Till dopet så de är klart! Känns skönt!

I kväll har vi haft Elsas farmor å farfar här en sväng på lite varma mackor och kaffe:)

Är trött i dag så funderar på att ta med elsa och lägga oss i stället!

Imorgon ska Pierre jobba en stund och jag hoppas på att Elsa är på sova vagn humör så jag kan måla allt en gång till:)


Och vad bjuder Valborgs kvällen på är frågan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar