onsdag 25 april 2012

Kvällen

Då var de lägg dags igen..

Det blev sång stund kunde ja tillslut bestämma mig för:) alltid roligt att komma ut och träffa folk...

Efter det blev de en sväng till farmor för lite kaffe och sedan var vi bjudna på middag hos mormor där jag blev kvar hela kvällen..

Har kommit fram till att Elsa blivit stor flicka och behöver ordentliga sov tider på dagarna nu, det funkar inte att hon "små sover " lite då å då.
Hon blir helt över trött och grinig på eftermiddag tidig kväll då.. Så idag fick ja ut u regnet och gå en runda med henne k vagnen så hon lugnade sig och somnade så gott.. Får försöka få till bättre sov tider i morgon och se om det blir bättre..

Attans ja har ont i halsen känner mig lite svullen och konstig.. :/ jag som hade funderat på om de var tränings dag k morgon får väl se hur jag känner mig.
Ska iallafall in till stan och göra lite ärende och fixa lite.

Jag hoppas att det kan bli lite bättre väder är dö trött på regn! Hatar de!
På måndag visade de 19 grader och full sol.. Ja man kan ju hoppas;)

Imorgon kommer Pierre hem, och blir hemma många dagar! :) underbart! Då ska jag och Elsa pussa en massa på han;)

Nä ja borde sova nu om Elsa vill äta tidigt natt, hon somnade nu när hon åt så blev inga mängder..

/ Lotta

Morgon mys i mamma å pappas säng;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar