söndag 8 april 2012

Ohuu..

Å jag tycker synd om min prinsessa som har ont magen å inte kan baja:( någon som har tips på vad man kan göra?:(

Idag har jag och Pierre tömt Elsas blivande rum och nu är det bara till att börja måla tak:) och sedan väggar när vi fått dit lite väv med:) kommer bli fint ett rum men massa färg och fint ska de bli!
Måste sy klart mitt lapp täcke med men tideb räcker liksom inte till? Å så fort jag tänker att i dag på fm ska ja sy å då är Elsa alltid grinig just då å vill bara va k famnen så blir aldrig något gjort..

Tack för igår alla som var med! Va sä trvligt att komma ut å träffa lite folk blir ju mest till p vara hemma på kvällarna annars nu för tiden! Men uppskattar att man blir bjuden även att vi får ta med vår lilla Elsa :)

Psst ja tror Pierre börjat smälta lite mer för Svante ! Svante gör iallafall allt för att bli älskad av Pierre haha vill va hos han å gosa hela tiden;)

Idag har Svante varit ute en stund medans jag va med han det var så roligt att ja fick släpa in han sen igen;)

Just nu päser vi i soffan efter Pierre gjort varma mackor till oss och nu har jag ätit lite choklad med;)

Varit lat i helgen och inte gott några promenader :/ men i bland måste man få vara lat med! Blir bättre till veckan hoppas bara inte det regnar allt för mucket..

Jag är trött idag efter de blev sent igår..

Imorgon blir det till å fira små bröderna då de fyller år!

Nä ha en bra kväll!

/ Lotta

2 kommentarer:

  1. Har ni börjat nåt med smakportioner? Isf är katrinplommon och päron bra. Cykla med hennes ben så tarmarna sätts i rörelse. Massage under naveln till vänster i "ostbågerörelse" från höft till några cm under naveln.. Hoppas det blir ordning på magen snart. Semperdroppar kan du testa oxå. I värsta fall lactulos och i sista utväg lavemang..!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej inga smak portioner än..
    Har försökt med lite masage men får testa med mer:( vet ju att endel barn inte bajsa så ofta men Elsa brukar göra det flera gånger per dag i vanliga fall ..
    Ja ja hoppas det blir bättre snart:)

    SvaraRadera