fredag 13 april 2012

I bilen.

I bilen på väg till Jönköping.
Trodde jag hade skrivit varför vi skulle till ryhov men så var inte fallet då jag fått många förfrågningar varför vi ska dit..

När vi var på Elsas 6 veckors kontroll så hittade de ett blås ljud i hjärtat och innan de förklarade att det inte var farligt blev jag sååå rädd! Men det är jätte vanligt och växer nästan alltid bort .
Men de vill ändå kolla det så idag ska vi göra ul på skruttans hjärta.

Fredag 13 de, tur dag hoppas jag!

/ Lotta

3 kommentarer:

  1. Det är jätte vanligt och kommer ofta i samband med förkylning. Kian hade oxå det när han var tre månader. Vid återkollen runt 4 månader var det kvar. Och då kände jag hur allt bara rasade men vid tredje kontrollen var det borta! Så även om de skulle vara nåt idag så betyder inte det att det inte snart försvinner ändå! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. William hade det med på efterkontrollen : /
    Sen när vi var på 3 månaders kontroll så var det borta !

    Håller tummarna att det har försvunnit på eran tjej ! Man oroar sej !

    SvaraRadera
  3. Theodor fick tänder redan vid 4 månader men han dreglade från att han var ca en månad. Tänderna kan tydligen hålla på att komma igenom ganska länge innan det faktiskt sker.

    SvaraRadera