onsdag 18 april 2012

Onsdag?

Ingen koll på vad de är För dag denna vecka helt snurrig.. Hade ju onsdag i går så blir ju konstigt med två onsdagar..

Pierre åkte i morse så är själv igen..

Idag har Elsa och jag varit på öf och sjungit och träffat andra små bäsar..
Sedan for vi till farmor så jag kunde träna och elsa fick vila en stund med farmor..

I kväll har jag mest tagit de lugnt då jag varit galet trött idag..
Madde å Matilda kom en liten sväng..

Nu ligger jag i sängen och Elsa har just slocknat så ska med sova snart tänkte jag..

Imorgon blir det sång stund här i holsby och på eftermiddagen åker vi till Jönköping med morbror Mikael och hälsar på mormor som är ny opererad och har ont så vi ska åka å sprida lite kärlek till henne :)

Hade gärna behövt att elsa känner för å vara en snäll liten tös i morgon så att jag kan städa här hemma lite.. Stökigt har de visst blivit..

Glöm inte ni som läser att på söndag vill vi veta om ni kommer på dopet eller ej ni som är bjudna då va;)

Dags att sova lite nu innan skruttan vill va mat igen.. Natti natti

/ Lotta

Här är hon så liten Lill tjejen !

2 kommentarer: