torsdag 5 april 2012

Underbart!

Glömde ju skriva det att jag är riktigt utvilad idag! Elsa har bara ätit en gång å de va vid fem tiden och vi la oss vid ca 23 så skönt! annars äter hon alltid två gånger på natten!
Men i natt fick hon nappen när hon vaknade första gångerna å så somnade hon om flera gånger sen vid fem så var de blöj byte dax med så då hick vi upp.. Visst jag sov väl inte under hela tiden eftersom jag fick stoppa i nappen när hon tappade den stup i kvart men känner mig ändå pigg idag och det var längesedan:)

Ska nog åka in tull stan när Elsa ätit Sen igen . Köpa födelsedags present till små bröderna som fyller på måndag..

Och så ska vi på födelsedags fika hos Pierres syster i morgon och påsk lunch i kvill hos pappa..

Nu har katten däckat men då vaknar så klart Elsa och är lite grinig.. Inte en lugn stund..
:)

: Lotta

1 kommentar:

  1. Haha, jag tror inte det var så Sandra menade heller ;) Och nej, jag hade inte tänkt dricka mig redlös- allt är väl bra i normal mängd- haha :) Ja jag kan tänka mig det ! Det går väl inte så länge du ammar va?! Det ska bli jättetrevligt på lördag, det ser jag fram emot (grillen kom idag med ;))

    SvaraRadera