torsdag 12 april 2012

Ohuu

Oj vilken lång och stressig dag!

Började men en underbar natt med massssa sömn Elsa är så duktig!

På fm var jag och lämnade Elsa hos mormor och jag åkte på åter besök på Mvc och gjorde även ett cell prov.
Har varit så nervös för detta cell prov då jag har hört de ska göra så ont men va fasen va la inget haha snacka om ä oroa sig i onödan;)
Å allt såg kanon ut skönt å veta!
Men blev lite små sur på bm som gnällde att jag inte hade gott ner så mycket i vikt..
JA JAG VET! Ville jag skrika i hennes ansikte... Men det är ju inte så att jag sitter i soffan och äter godis hela dagarna! Så var lite sur när jag åkte där k från men åkte till mamma och gnällde lite å hon och Elsa hade busat en massa låg i mammas säng och hade hängt massa färg glada halsdukar i takfläkten som snurade runt haha så blev genast på bättre humör:)

Slängde i mig lite kaffe och matade Elsa innan vi åkte till stan igen på åter träff med föräldrar gruppen var så kul å träffa alla igen!
Och se alla små bebisar Elsa var ju först ut av alla! :)

Där satt vi länge p pratade en massa..


Efter detta åkte jag till emil där mamma och Tomas med kom, hjälpte han med gardiner och få ordning i lägenheten fick ju även ringa dit storebror så han fick ta Elsa ;)

När jag kom hem tog jag ut Svante en sväng han gillar att vara ute :)

Nu kom Pierre nyss hem och han ligger å myser med Elsa i soffan medans jag Brottas med Svante !

Ska snart gå p mata Elsa och sedan lägga oss..
Imorgon ska vi till Jönköping ryhov :( nervöst..

Bara en bild på Svante som utforskar växthuset ;)

: Lotta

4 kommentarer:

  1. jäkla bm, varför bryr dem sig om det?!
    Kämpa på, det kommer :))
    Gött för Svante o va ute :) vår får gå ut nästa vecka, ska bli skönt! hane helt galen här inomhus, haha!
    Va ska ni göra på Ryhov?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var ju en fruktansvärt onödig kommentar !! Herregud !
    Haha, det är väl bara jag som är lite känslig med cellprov, jag vill inte att någon ska vara där och skrapa- hua :P
    Men du, vad ska ni göra där..? Hör av dig om det är något..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag Är redan frustrerad som det är att vågen står still liksom men men..

    Vi ska göra ett ul på Elsas hjärta hon har lite blås ljud, inte så farligt som det låter och växer bort men jag blir så nojig ändå ju..

    Kram till er båda!

    SvaraRadera
  4. Fy vad onödigt att säga så.
    Du har jue precis fått ett litet barn. Vad tror de!
    Alla kroppar är jue olika, en del går ner med en gång, en del tar det veckor, månader, år för!
    en del behöver kämpa en del inte.
    Sen tar det upp till ett år för kroppen att återhämta sig efter en graviditet! Skit i vad hon säger!
    Det var sjukt dumt sagt! Stå på dig!
    Lycka till med Lilla Elsa! <3
    Kram elle

    SvaraRadera