tisdag 10 april 2012

Regnigt..

Vilken grå å slö dag jag och Elsa har haft idag!

Började med låååång sov morgon å var inte ur sängen för 9,30 ;)

Sen tog vi en lång promenad i små regnet och tänkte att de kunde varit värre se kunde regnat jätte mycket;)

När vi kom hem så lekte vi med Svante och sjöng och myste lite innan de var dags för Elsas lunch;) efter detta gav ja mig attan på att få Elsa till p baja å sagt å gjort Elsa bajade ner heeeeela badrummet haha men efter haft 5 bajs fria dagar så torkade ja gärna upp efter henne när hon äntligen får ur sig det:)
Så de blev till l skura lite å sedan åkte vi till elsas farmor där Hob slocknade så farmor lagade mat åt oss å jag tog Sigge på en liten runda ( fast att ja inte gillat hundar )

Sedan hem igen å Elsa skulle äta middag;)
Elsas farmor och gudmor Kajsa kom och lekte med Elsa och Svante medans jag fixade i Elsas rum. Så imorgon ska jag börja måla taket :)

I dag har Elsa vänt från mage till rygg men jag missade det då jag höll på att ta ner lister:( men blir nog snart igen..

Just nu har ja stängt dörren så inte Svante kan vara här uppe han får nöja sig med nere våningen på nätterna, är rädd att han hoppas i Elsas vagga när ja sover.. Men han klarar sig bra nere så han lider inte:)

Imorgon far vi in till öf på sång stund:)

Nä frågan är om ja ska sova en stund innan elsa ska äta igen..

Natti natti
/ Lotta

1 kommentar:

  1. Jo jag ammar, men har inte så jättestora bröst och en ordentlig sportbh :). Så går bra, det ända är ju att jag fick typ foglossning efter graviditeten så har fortfarande endel problem med höfterna :/
    Jag kunde annars jogga fram till ca v33 (sen höll jag på att kissa ner mig när jag försökte springa :p), tror jag kan tacka det för att kondisen ändå funkar.
    Hoppas ni fär trevligt på öf idag.

    SvaraRadera