tisdag 24 april 2012

Underbara

Underbara härliga sol!
Sitter på trappen med ett korsord har druckit upp kaffet och solen värmer !
Elsa ligger i vagnen och sover Svante är fjant så han springer bara runt trappen å leker med allt han får tag i, han vill gärna ligga i min kruka med penseer! Hmm inte riktigt vad jag tycker är de bästa stället kanske..

Elsa har lite feber sen sprutan igår:(

Igår la vi oss tidigt här hemma var så trötta både Pierre å jag.
Pierre åkte till Gbg tidigt i morse och jobba.. Önskar jag kunde följt med och träffat anna..

I eftermiddag kommer Madde en sväng och ska fota Elsa får väl se om hon har piggnat till lite då. Febern kan väl inte vara så lång varig ..

Borde gå en promenad men känner mig lat så får bli i kväll istället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar