tisdag 24 april 2012

Trött.

Nu är jag trött försökte ge Elsa lite mat nu innan vi skulle lägga oss men nä hon ville bara sova, så det blir nog att mata henne i natt.. Men de får de bli!

Idag har vi varit ute en massa och fått frisk luft så skönt, hela fm var vi ute sedan gjorde jag en tigerkaka och lagade mat tills Madde och anton kom på besök. De va ju kravet anton har när han ska komma : mat och bakat.. Bortskämd min lille bror ;) men klart ja gör de för han:)

När de hade åkt hem tog jag en liten promenad ner till mamma och myste med henne lite okay Elsa myste mest med henne:)

Nu ligger ja hemma i sängen och tänker på hur lite jag tycker om att Pierre inte är hos mig :( vet att han måste jobba så klart men hatar att han ligger ute i veckorna! Dagarna går oftast bra för då aktiverar jag mig å Elsa men kvällarna är tråkiga att va själv och alltid lägga sig i en tom säng.. Gnäll gnäll gnäll.... Ja ska inte tjata! ;)

Imorgon blir det nog sång stund kanske har inte bestämt mig får se lite ifall Elsa är pigg och hur natten blir..

Jobbigast av allt just nu är att ja är dö hungrig haha bäst att ja sover så det snart blir frukost ;)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar