lördag 14 april 2012

Lördag

Vilken dag.. Stressat runt å fått en hej del gjort dok inte allt jag velat...

Började med kaffe på trappen i solen så skönt!
Åkte till stan hämtade upp lille bror emil å shoppade loss med han till lya.
Jag köpte blommor, jord, å lite mat:)
Åkte till kvill en svängbp fick lite mat:)

På eftermiddagen har jag planterat ut i mitt växt hus så våga vägra vinter !
Blir väl inte frost grader innebo växt huset tror ja då inte:)
Så nu kan mina god saker börja växa en massa !

Stressa in å duscha å fixa mig För fest:) så i kväll har jag varit i väg några timmar på Lisa å susettes 25 års fest:) mycket trevligt:)
Men eftersom jag har en underbar liten prinsessa som jag fortfarande hel ammar så är jag hemma igen och skruttan är nybadad och precis ätit så nu ska jag lägga henne och sedan mig själv med:)

Imorgon kommer presten hit å planerar dop;)

Just de bild på mig 3 månader känns som min skrutta fått en hel del från mig ;)

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar