måndag 16 april 2012

Sten ålder?

Overhead alltså! Finns det inte sådana längre? Haha
Jag skulle behöva en till projekt
:Elsas rum;)
Så om ni råkar sitta på en hojta till så lånar jag gärna den:)
Hoppas på att pappa ska trolla fram en på sitt jobb jag kan låna.
Men hanns svar var när js frågade om de hade sådana var:
Finna de sånna nu för tiden?
Haha

Idag har vi hunnit med en hel del,
Började ju med promenad i stan med Sophie och sedan till mamma för mys dag, å färgade håret på henne och klippte henne. Å kramades en massa för i morgon ska hon skrivas in i Jönköping å på onsdag operation. Usch tycker det är obehagligt med operationer med å söva å allt Jaja jag hoppas bara min fina mor blir bra efter detta! Disk brock inget skoj å leva med!
Så Elsa tjatade med efter å få ge mormor en lycka till blomma så då fick ja ju fixa det åt henne ;) å underbara pioner hade de fått in så då blev de ju sp klart det!

Sen u kväll kom faster Sofia och tog Elsa på promenad medans jag å Pierre satte väv i Elsas rum! De kommer bli så fint när allt är klart .hoppas jag;)

Å nu ligger jag i sängen p Elsa k sin vagga och ska strax sova! Elsa har just somnat om efter att hon vaknade till en stund...

Imorgon åker Elsa och jag in till Nina en sväng på förmiddagen, och så hoppas jag att Pierre får stanna hemma i morgon med så hab inte behöver åka till Gbg o veckan:) så kanske vi hinner börja måla lite i morgon :)
Måste måla taket en gång till med tredje gången, men de blir så fint!

Nä måste sova nu om elsa skulle få för sig å äta tidigt i natt:)

/ Lotta

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt om inte Pierre behöver åka, måste kännas härligt att få ha honom några dagar extra :)
    Och vad skönt att skruttan hade blivit bättre med hjärtat med <3

    Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Spännande med väggmålning. Vad blir det för motiv? Jag gjorde en stor drake i mitt rum när jag var 13+ haha.. Men det blev superbra faktiskt;);)

    SvaraRadera