fredag 6 april 2012

Lång...

Långfredag men tycker nog denna dag går lika fort som alla andra!

Började med en riktig bra natt! Vi la oss vid tio Elsa åt vid fyra sen sov hon till åtta! Så jäkla skönt att hon bara har ätit en gång på natten nu några dagar! :)

Svante är duktig och har inte gjort något utanför lådan ännu! Men han är en riktig bus katt! Ska klättra upp på benen och bara busa hela tiden!
Pierre är lite svår flörtad med katten men tror han gillar han k smyg;)

Vi var på 11 fika hos Malin som fyllt år och sedan fortsatte vi till pappa och åt god påsk middag! Så gott!
Fick även med oss hem så vi kan äta en gång till i dag om vi vill:) då far skulle i väg på Ålands resa ville han inte spara rästerna..

Vi for in till stan och handlade lite..
Jag har en jäkla huvudvärk som inte vill ge sig:(

Har precis matat Elsa och lekt en stund med Svante så nu har båda däckat! Tror ja tar en power nap jag med:)

Ikväll kommer Nina och myser med oss lite! Jag har glömt köpa min helg choklad! Attans får be Nina köpa med den haha:)
De är ju bara påsk en gång om året dessutom..

Imorgon kommer tranan och lämna påsk ägg hihi vet ju att jag troligen inte får något, men till Pierre å Elsa är det fixat;) men de vet de ju så klart inte om hihi :)
Jag köpte mig en egen påsk present i stan o går så jag nöjer mig med det:)

Nä nu ska ja mysa med familjen!

Ha en underbar kväll!
/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar