söndag 29 april 2012

Så ja..

Nu somnade Elsa hon har varit vaken hela kvällen konstigt nog. Hon brukar alltid slockna rund sex sju och äta en gång vid Elva tiden och sova för natten igen.. Så idag vet i fasen varför hon var så pigg?! Men hon är en glad skrutta så hon har bara legat å flinat åt mig när ja vek in all ren tvätt:)

Så frågan är om hon tänker äta snart eller sova ett tag nu så det är lönt för mig å somna.. Ja dagen ilands problem som ni alla antagligen skiter fullständigt i ;)

Ja jag vet jag tjatar men va ja SAKNAR anna nu! Är så längesedan vi såga! Abstinens på hög nivå!

Fy på mig denna vecka har ja varit en riktig latmask! Bara ett tränings pass och två promenader fy på mig!
Men gick ju på stan igår med Pierre och Elsa och shoppade loss lite ;)

Är affärerna stängda på tisdag eller? Får ta å gå och köpa ett par kalas byxor till Elsa på onsdag då jag tänkt åka på sång stund...

/ Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar